Monday, August 3, 2009

Hari Dikir Barat..

PEMBUKAAN


mlm smlm tdo awl coz xsbr nk brdkir brat..
tp ble smpai skola pg td, mggigil ltut..
rse nk kncing jgn ckp r..
kalo nk aku kmpul ,mau ckup mmbnjiri umh
bnglo bsar siti nurhaliza..



DI ATAS STAGE



aduh...
nk pndang dpan ke xnk??
ke aku nk trus mmbutekn mte aku ngn mmndang
ke celah kangkang??
akhirnya aku trus pndng ke bwah dgn
prasaan yg brcmpur aduk..
slamat dpt brisan kedua..
kalo first.. hmmmmm..
kedua pn dh malu gler..
haih..



LEPAS TURUN STAGE


Alhamdulillah..
brsyukur ssgt..
smpat lak amik gmbar..
haha..
best lak..
rse cm nk wat lg..
arghh.. aku ni..
ckp je bsar..



BELAJAR SPT BIASA

ari ni xtau r.. mls sgt..
nk bkk bku pn xde mood..
sumenye xkena..
rmai gak kwn2 tnye npe tp ntah..
xde jwpan yg kkuh..
mgkin bru baik drpd dmam kot..
wk2 bm pn aku bntai tdo..
wk2 math lak brborak skan ngn kwn2..
ape nk jd ngn aku ni??



DI RUMAH

lpas smpai umh ,mkn nsi lmak..
tp dgn kdar yg ckit sbb skit tkak..
xde ape pn mncriakn aku..


KECUALI...










makhluk ni yg ingin mnghburkn ati aku tp aku xpnah trhbur dgn
tlatah2 yg die pmerkn..


p/s: wat2 xnmpak je bntal berpeta itu..

No comments:

Post a Comment