Monday, November 2, 2009

Konvokesyen Unisel Kali ke-4

Ahad lepas kakak aku konvo...
Satu family join dtg... keluar dari rumah
pukul 6.15 pg brtolak pergi Unisel...
Dlm kete aku mneruskan rutin harian aku iaitu
tidur...

Rase tiade ape yg aku ingin menatap dlm perjalanan..
Sampai sana lebih kurang 7 pg..


Sampai di sane baru dapat tahu yg hnye ibu bapa yg
boleh masuk ke dewan..
Aku sdikit kcewa la...
Tp terdapat khemah di luar berserta sebuah TV...
Apabila sijil Degree disampaikan, aku dah tak senang duduk..

Rase happy sangat.. Dan apabila nama
Siti Zawani Bt Mohd Hanaffi disebut, aku trus teriak
" tu kakak aku... hehehe"

dapatlah menarik perhatian org..

then, my nephew said
" ape la mamat ni??"

"aku kesah ape??" jawab aku dgn happy..

FYI, nephew aku tak panggil aku Pak Su tapi Mamat..

Lastly, aku nak ucapkan Congratulation to my sister...


Siti Zawani Bt Mohd Hanaffi.. The Degree Of Finance..

have a look at those pics..



No comments:

Post a Comment